Wszystkie
Tylko dostępne
Wszędzie
Wszędzie
Tytuł
Autor
Wydawca
Szukaj
Kategorie
Hit dnia
Koszty wysyłki
Koszty przesyłek pocztowych w księgarni NaszaSzkolna.pl
Biuro obsługi klienta
Jesteśmy do Państwa dyspozycji

od poniedziałku do piątku
w godzinach 10 - 18

w soboty
w godzinach 09 - 14
Telefontel. 43 826 34 44
Emailsklep@naszaszkolna.pl
F.H.U.VIP Ignacy Potapski jest beneficjentem programu własnego Instytutu Książki "Certyfikat dla małych księgarni".
 
 
F.H.U.VIP Ignacy Potapski jest beneficjentem programu własnego  Instytutu Książki "Certyfikat dla małych księgarni" 
 

Certyfikat dla małej księgarni 2023-2024 księgarnia kielce

 
 
Newsletter

Produkt

Zarządzanie jakością w aspekcie kosztowym
Ean: 9788381023146
Isbn: 9788381023146
Wydawca: CeDeWu
Oprawa: miękka
Ilość stron: 256
Wymiary: 16.5x23.5cm
Autorski zamysł monografii powstał w wyniku przemyśleń nad ekonomiczno-zarządczymi aspektami jakości w perspektywie dwóch koncepcji, a mianowicie: kompleksowego zarządzania jakością (Total Quality Management - TQM) oraz zarządzania wartością (Value Based Management - VBM). Przedmiotem monografii są koszty jakości, ich definicje, modele oraz wybrane zagadnienia z obszaru zarządzania kosztami (metody, techniki i narzędzia).Doświadczenia w dziedzinie zarządzania jakością pokazują, że najważniejszym zagadnieniem jest wypracowanie strategii jakości, która powinna się wspierać na trafnej diagnozie silnych i słabych stron organizacji, realizowanej począwszy od postawienia następujących pytań:• Jaki jest poziom zadowolenia naszych klientów?• Gdzie powstają wady/braki jakościowe oraz jakie są ich zewnętrzne i wewnętrzne przyczyny?Zbyt często czynniki zewnętrzne (presji, konkurencji, coraz bardziej wymagający rynek, zastosowanie nowych technologii, zobowiązania wynikające z norm) odgrywają rolę pobudzającą, wpływają na czas działania, formalizm postępowania, margines manewru i prowadzą do niepowodzeń (np. wprowadzanie kół jakości bez strategii ogólnej, opracowywanie przedsięwzięć i przewodników jakości bez ich powiązania z polityką globalną organizacji, uwrażliwianie personelu na jakość bez odpowiednich metod zarządzania jakością). Powodzenie przedsięwzięć związanych z zapewnianiem jakości, połączone jest ze zdolnością do podważenia istniejącej organizacji przedsiębiorstwa.Zmiana postaw, wzajemnych powiązań, operacyjnych sposobów działania, organizacji, koncepcji, rodzi dynamikę działania zbudowaną z dwóch podstawowych elementów składowych:• ekonomicznego, który wynika z lepszego komunikowania się z klientami i redukcji kosztów wad jakościowych,• ludzkiego, który wynika z udziału, możliwości swobodnego wyrażania myśli, opinii i inicjatyw, które wykazują wszyscy pracownicy organizacji przyczyniając się do powstawania zarządzania partycypacyjnego.Monografia może być wykorzystywana jako literatura uzupełniająca w procesie kształcenia studentów, słuchaczy studiów podyplomowych, doktorantów, a także może być inspiracją do dalszych rozważań pozostałych zainteresowanych zajmujących się szeroko rozumianym zarządzaniem jakością. Adresowana jest ona również do wyższej i średniej kadry kierowniczej przedsiębiorstw, pełnomocników systemu zarządzania jakością, zainteresowanych rozwojem wiedzy o kosztach jakości.
Cena: 63,80 zł
Cena sugerowana: 75,00 zł
Oszczedzasz: 11,20 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Płatności
Dane kontaktowe
Naszaszkolna.pl
ul. Jana Pawła II 52
98-200 Sieradz
43 826 34 44
 
sklep@naszaszkolna.pl