Wszystkie
Tylko dostępne
Wszędzie
Wszędzie
Tytuł
Autor
Wydawca
Szukaj
Kategorie
Hit dnia
Koszty wysyłki
Koszty przesyłek pocztowych w księgarni NaszaSzkolna.pl
Biuro obsługi klienta
Jesteśmy do Państwa dyspozycji

od poniedziałku do piątku
w godzinach 10 - 18

w soboty
w godzinach 09 - 14
Telefontel. 43 826 34 44
Emailsklep@naszaszkolna.pl
F.H.U.VIP Ignacy Potapski jest beneficjentem programu własnego Instytutu Książki "Certyfikat dla małych księgarni".
 
 
F.H.U.VIP Ignacy Potapski jest beneficjentem programu własnego  Instytutu Książki "Certyfikat dla małych księgarni" 
 

Certyfikat dla małej księgarni 2023-2024 księgarnia kielce

 
 
Newsletter

Produkt

Zarządzanie instytucją kultury
Ean: 9788325575892
Isbn: 9788325575892
Wydawca: C.H. BECK
Oprawa: miękka
Ilość stron: 372
Wymiary: 16.5x23.8cm
Stan prawny: kwieciń 2015 r.Niniejsza publikacja została przygotowana, aby pomóc Państwu w opracowaniu i wdrożeniu w instytucjach i organizacjach działających na obszarze kultury i sztuki, nowoczesnych systemów zarządzania aktywnością administracyjną i programową.Dzięki tej książce będą Państwo mogli: poznać zasady prawne funkcjonowania instytucji kultury – tworzenie, łączenie, przekazywania, podział, likwidacja IK, jak również działalność statutowa, forma prawna przekazania mienia przez organ założycielski itp., poznać zasady zatrudniania (powołanie, odwołanie, konkursy), i wynagradzania dyrektora IK, jego zastępców oraz głównego księgowego – przedstawiamy również zakres ich obowiązków i odpowiedzialności, przygotować strategiczny plan rozwoju instytucji i organizacji zajmujących się kulturą i sztuką z podziałem na poszczególne etapy pracy nad strategią (zdefiniowanie misji i wizji IK, analiza SWOT, cele i mierniki, planowanie strategiczne, budżet strategiczny), zarządzać zasobami ludzkimi, przygotować plan finansowy instytucji kultury, opracować budżet zadaniowy dla poszczególnych działań w podziale na przychody i koszty, przygotować i zrealizować interesującą ofertę programową – zapewni to placówce frekwencję przez długi okres jej istnienia (formy aktywności zawarte w ofercie, etapy planowania oferty, grupa docelowa, sposoby planowania wydarzeń, program zajęć prezentowany w ofercie, konstruowanie budżetu oferty, wykorzystanie Internetu w prezentacji oferty) zarządzać projektami (planowanie projektu i jego budżetu, problem jako źródło projektu, tworzenie celów projektu, określenie rezultatów i wskaźników realizacji projektu, opis grupy docelowej, analiza rozwiązań alternatywnych, harmonogram realizacji projektu, koordynacja projektu, personel w projekcie, zarządzanie informacją w projekcie, jego sprawozdawczość i monitoring, przedstawienie projektu do konkursu dotacyjnego, studium wykonalności projektu, umowa o dofinansowanie projektu, przekazywanie płatności, projekty partnerskie, ) poznać metody konstrukcji i realizacji projektów społecznych i inwestycyjnych, opracować formularze ewaluacyjne – omawiamy poszczególne etapy, kryteria, metody i techniki badań ewaluacyjnych i rezultaty, które powstają w wyniku jej przeprowadzenia zapewnić swojej instytucji dobrą kondycję finansową – pokazujemy jak pozyskać znaczące środki finansowe pochodzące z programów dotacyjnych i od sponsorów prywatnych wybrać narzędzia promocji w Internecie odpowiednie do prowadzonej działalności.Książka wyjaśnia m.in.: jaką działalność inną niż kulturalna może prowadzić Instytucji kultury, jak opracować zadania, podzadania i działania w ramach funkcji 9 do projektu budżetu na rok 2015 w układzie zadaniowym oraz ich mierniki, jak zaplanować przychody i koszty w układzie zadaniowym, jak pozyskać środki na działalność kulturalną od sponsorów, jakie są zasady współpracy instytucji z innymi partnerami (współpraca z samorządowe, z organizacjami pozarządowymi, zarządzanie partycypacyjne), jak pozyskać finansowanie na działalność kulturalną ze środków krajowych (dotacje podmiotowe, celowe, dotacje z pożytku publicznego – otwarty konkurs ofert, tryb uproszczony, programy Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego), jak pozyskać finansowanie na działalność kulturalną ze środków zagranicznych (Programy Operacyjne), jak przygotować program imprezy okazjonalnej rozbudowanej o szereg wydarzeń towarzyszących, jak przygotować wzorcową ofertę kulturalną, jak wyznaczyć wskaźniki rezultatu projektu, jak opracować budżet projektu, jakie są etapy, kryteria, metody i techniki badań ewaluacyjnych, jak przygotować raport ewaluacyjny, jak prowadzić działania promocyjne w Internecie.
Cena: 118,20 zł
Cena sugerowana: 139,00 zł
Oszczedzasz: 20,80 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Płatności
Dane kontaktowe
Naszaszkolna.pl
ul. Jana Pawła II 52
98-200 Sieradz
43 826 34 44
 
sklep@naszaszkolna.pl