Świat po apokalipsie. Dookoła znaki świadczące o upadku ludzkości. Wszystko to z powodu wielkich przywódców religijnych, którzy odkryli sposób kontrolowania rzeczywistości...Inspiracją do powstania gry była powieść Mai Lidii Kossakowskiej "Zakon Krańca Świata". Uczestnicy wcielają się w pozyskiwaczy, posiadających talent do abordaży. Muszą dbać o kondycję fizycznąi psychiczną swoich wysłanników, aby móc skutecznie wykonywać misję w wyższym wymiarze, a tym samym zdobywać cenne pryzy.Pomocne okażą się przy tym przedmioty ochronne, które zabezpieczają pozyskiwacza oraz ulepszenia, pozwalające rozbudowywać maszyny do skoków. Gracze starają się skutecznie wypełniać misje podczas abordaży, aby zdobyć wiedzę, niezbędną na drodze do zwycięstwa. Wszystko po to, aby zostać wybrańcem mistycznego Drzewa.Tylko najsilniejsi mają szansę zwyciężyć i przetrwaćna zgliszczach minionego świata!Zawartość pudełka: plansza do gry 4 karty pozyskiwaczy 24 karty akcji 115 kart 60 żetonów pieniędzy 57 żetonów 54 drewniane znaczniki instrukcja Liczba graczy: 2 - 4Wiek graczy: od 12 latCzas gry: 120 min.