Wszystkie
Tylko dostępne
Wszędzie
Wszędzie
Tytuł
Autor
Wydawca
Szukaj
Kategorie
Hit dnia
Koszty wysyłki
Koszty przesyłek pocztowych w księgarni NaszaSzkolna.pl
Biuro obsługi klienta
Jesteśmy do Państwa dyspozycji

od poniedziałku do piątku
w godzinach 10 - 18

w soboty
w godzinach 09 - 14
Telefontel. 43 826 34 44
Emailsklep@naszaszkolna.pl
F.H.U.VIP Ignacy Potapski jest beneficjentem programu własnego Instytutu Książki "Certyfikat dla małych księgarni".
 
 
F.H.U.VIP Ignacy Potapski jest beneficjentem programu własnego  Instytutu Książki "Certyfikat dla małych księgarni" 
 

Certyfikat dla małej księgarni 2023-2024 księgarnia kielce

 
 
Newsletter

Produkt

Prasa samorządowa jako narzędzie polityki informacyjnej na przykładzie gmin Górnośląsko-Zagłębiowski
Ean: 9788381830355
Isbn: 9788381830355
Wydawca: ŚLĄSK
Oprawa: miękka
Ilość stron: 214
Wymiary: 16.0x23.5cm
Praca dr. Dariusza Krawczyka, oprócz niewątpliwych walorów naukowych, pozwalających na zdiagnozowanie stanu faktycznego prasy samorządowej na wybranym obszarze, dających również perspektywę dalszych badań (na przykład nad odbiorem komunikowania samorządowego na tym terenie), może być również użyteczna dla praktyków komunikacji lokalnej – jako podręcznik zawierający najważniejszą wiedzę teoretyczną. ale przede wszystkim swego rodzaju poradnik dla wydawców prasy samorządowej. Z recenzji dr hab. Patrycji Szostok-Nowackiej Spis treściWstęp 1. Komunikowanie lokalne 1.1. Zarys lokalnej komunikacji medialnej 1.2. Czynniki wpływające na funkcjonowanie regionalnego i lokalnego rynku mediów 2. Samorząd terytorialny. Pojęcia i zakres działalności 2.1. Reaktywacja i reformy samorządu terytorialnego w Polsce 2.2. Autonomia finansowa, samodzielność i odpowiedzialność samorządu za rozwój lokalny 2.3. Rola i postrzeganie samorządności 3. Komunikowanie publiczne samorządów 3.1. Narzędzia komunikacyjne samorządów 3.2. Wybrane narzędzia komunikacyjne samorządów 3.2.1. Zapewnienie dostępu do informacji publicznej 3.2.2. Sieć internetowa w świadczeniu usług administracji terenowej 3.2.3. Komunikacja społeczna samorządów z zastosowaniem mass mediów 4. Uwarunkowania działań komunikacyjnych samorządu 4.1. Strategia informacyjna samorządu 4.2. Prasa samorządowa. Zarys stanu faktycznego 4.3. Kontrowersje wokół wydawania prasy samorządowej 4.4. Propozycje likwidacji prasy samorządowej 4.5. Niejednoznaczne stanowiska organów nadzoru wobec zasad wydawania prasy samorządowej 4.6. Wydawanie gazet samorządowych w obowiązującym stanie prawnym 5. Prasa samorządowa w polityce informacyjnej administracji terenowej. Badanie medioznawcze 5.1. Obszar badawczy. Rys historyczny 5.2. Funkcjonowanie rynku prasy samorządowej. Weryfikacja hipotez badawczych na podstawie analizy czasopism ukazujących się na terenie Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii 5.2.1. Periodyczność 5.2.2. Upowszechnianie reklam 5.2.3. Nakład 5.2.4. Zasięg społeczny 5.2.5. Kompozycja graficzna 6. Postrzeganie prasy samorządowej przez zarządzających samorządem 6.1. Uzasadnienie braku formalnego związku administracji terenowej z gazetą lokalną 6.2. Walory pośredniej formy przygotowywania gazety samorządowej 6.3. Atuty czasopisma wydawanego bezpośrednio przez urząd miejski 7. Propozycja usprawnienia wydawania gazet samorządowych stanowiących element zarządzania polityką informacyjną gminy 7.1. Uniwersalność przyjętych założeń 7.2. Działalność wydawnicza samorządu 7.2.1. Określenie wydawcy 7.3. Wypełnianie funkcji kontrolnej wobec władz samorządowych 7.4. Formuła kolportażu i odpłatności 7.5. Zespół redakcyjny gazety samorządowej 7.6. Zróżnicowanie upowszechnianych materiałów informacyjnych 7.7. Publikowanie treści reklamowych 7.8. Odbiorcy prasy samorządowej 7.9. Relacje wydawcy gazety samorządowej z prasą komercyjną 8. Przewidywany kierunek przekształceń w polityce informacyjnej samorządu Zakończenie Aneks Wybrane przykłady kompozycji graficznej periodyków samorządowych ukazujących się na badanym obszarze Bibliografia Indeks osób Spis wykresów i tabel
Produkt chwilowo niedostępny
Płatności
Dane kontaktowe
Naszaszkolna.pl
ul. Jana Pawła II 52
98-200 Sieradz
43 826 34 44
 
sklep@naszaszkolna.pl