Tradycyjne techniki sprzedaży, które są obecnie obowiązującym standardem w pracy sprzedawców, z reguły nie sprawdzają się w praktyce. Większość klientów doskonale zna te metody i wie, co powie sprzedawca, zanim rozpocznie się jego prezentacja. To z kolei sprawia, że jest im tak łatwo przejąć kontrolę podczas rozmowy handlowej.Książka przedstawia zasady Systemu Sprzedaży Sandlera, który zrywa z tradycyjnymi metodami sprzedaży, opartymi o przewidywalne prezentacje produktowe. Autor zapoznaje Czytelnika z innowacyjnymi sposobami budowania relacji handlowych z klientami oraz niestandardowymi taktykami, m.in. prowokacyjną strategią „negatywnego odwracania”.W trakcie lektury Czytelnik dowie się m.in. jak:– planować relacje z klientami,– odpowiednio klasyfikować potencjalnych klientów,– zapobiegać przejęciu kontroli przez klienta podczas rozmowy sprzedażowej,– reagować na niewygodne pytania,– pomagać klientom, ale jednocześnie nie stawać się ich bezpłatnym konsultantem.Książka skierowana jest do wszystkich, którzy zajmują się sprzedażą i chcą osiągnąć sukces zawodowy – zarówno do osób początkujących, dla których będzie doskonałym przewodnikiem po świecie sprzedaży, jak i do doświadczonych ekspertów w tej dziedzinie, którzy pragną odświeżyć swoje spojrzenie na proces sprzedaży i przełamać rutynę.