Tradycyjne techniki sprzedaży, które są obecnie obowiązującym standardem w pracy sprzedawców, z reguły nie sprawdzają się w praktyce. Większość klientów doskonale zna te metody i wie, co powie sprzedawca, zanim rozpocznie się jego prezentacja. To z kolei sprawia, że jest im tak łatwo przejąć kontrolę podczas rozmowy handlowej. Książka przedstawia zasady Systemu Sprzedaży Sandlera, który zrywa z tradycyjnymi metodami sprzedaży, opartymi o przewidywalne prezentacje produktowe. Autor zapoznaje Czytelnika z innowacyjnymi sposobami budowania relacji handlowych z klientami oraz niestandardowymi taktykami, m.in. prowokacyjną strategią "negatywnego odwracania". W trakcie lektury Czytelnik dowie się m.in. jak:- planować relacje z klientami,- odpowiednio klasyfikować potencjalnych klientów,- zapobiegać przejęciu kontroli przez klienta podczas rozmowy sprzedażowej,- reagować na niewygodne pytania,- pomagać klientom, ale jednocześnie nie stawać się ich bezpłatnym konsultantem.