Dzięki tej książce błyskawicznie poznasz techniki pracy w środowisku Microsoft Office. Odkryjesz jego elementy składowe oraz ich przeznaczenie. Najpierw zapoznasz się z nowościami w wersji 2010, najnowszej dostępnej na rynku. Nauczysz się pracować z elementami graficznymi, zarządzać nimi oraz je edytować. Kolejne strony zawierają najważniejsze informacje na temat pracy z programem Microsoft Word. Poznasz najlepsze praktyki związane z formatowaniem tekstu, tworzeniem spisów treści, list punktowanych oraz wszystkich innych kwestii powiązanych z codzienną pracą z Wordem 2010. Kolejny rozdział przynosi opis zadań realizowanych przez arkusz kalkulacyjny. Wśród najważniejszych informacji należy wymienić te związane z formatowaniem komórek i danych, wykonywaniem obliczeń oraz tworzeniem formuł. Następne omawiane narzędzie to PowerPoint. Idealne środowisko do tworzenia efektownych prezentacji, które sprawdza się na każdym pokazie. Nauczysz się tworzyć szablony, efekty przejścia oraz opisy dla prowadzącego. Książka ta stanowi zbiór najważniejszych informacji na temat każdego programu z pakietu Microsoft Office. Będzie przydatna dla użytkowników o różnym stopniu zaawansowania, którzy pracują z aplikacjami producenta z Redmond!