Ean: 9788375610499
Isbn: 978-83-7561-049-9
Oprawa: oprawa broszurowa
Ilość stron: 208
Wymiary: 16.5x23 cm
Data wydania: 2009
Książka zawiera kompleksową prezentację najważniejszych metod i technik Total Quality Management koniecznych dla prawidłowego wdrożenia zarządzania jakością w firmach. Autorzy koncentrują się na tzw. 7 „klasycznych” i 7 „nowych” metodach TQM przedstawiają też inne narzędzia stosowane z powodzeniem przez japońskich menedżerów. Analizują je pod kątem możliwości wykorzystania w fazach: doskonalenia organizacji, rozwiązywania problemów, zarządzania strategicznego, tworzenia i funkcjonowania systemu zarządzania jakością wg modelu PN-EN ISO 9001:2009.
Jest to przewodnik dla osób poszukujących nowych dróg i rozwiązań zmierzających do doskonalenia z organizacji i własnego warsztatu menedżerskiego.
Wysyłamy w 24h
Cena:
33,90 zł
Cena sugerowana:
39,90 zł
Oszczedzasz:
6,00 zł