format wraz z „główką” i przedłużonymi plecami 29,5 x 77 cm;
kalendarze ścienne z całoroczną główką i zrywanymi kartami kalendarium;
główka płaska, stanowi całość (jedną część) z plecami;
kalendarium: trzy oddzielne bloczki, doklejone do pleców; miesiąc bieżący wyróżniony tłem; podwójne imiona, bieżąca numeracja tygodni;
druk: główka + plecy – jednostronny barwny + lakier UV błysk; kalendarium – jednostronny, dwukolorowy (czarno-czerwony);
pasek regulowany z czerwonym okienkiem;
pod nadruk reklamowy: przedłużenie pleców poniżej kalendarium, z bigowaniem; brak możliwości nadruku pomiędzy kalendariami (ze względu na bigowanie i zadruk pleców);
bez stopki wydawniczej, kod kreskowy z tyłu główki;
format „główki”: 29,5 x 20 cm;
format pojedynczego bloku kalendarium: 14 x 28 cm;
pole pod jednokrotny, całoroczny nadruk reklamowy: 29,5 x 10 cm;