Autorzy szczegółowo, krok po kroku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy. Z tej książki dowiesz się:- od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego,- jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy,- jak zgromadzić dane, które wprowadzamy do przygotowanego szablonu planu online,- jak opracować kolejne części planu marketingowego,- jakich błędów szczególnie trzeba się wystrzegać, tworząc plan.Dodatkową inspiracją przy opracowywaniu własnego planu marketingowego mogą być omówione w książce i zamieszczone na stronie internetowej przykładowe plany marketingowe różnych firm i instytucji. Szablon planu marketingowego online do samodzielnego wypełnienia jest tak zaprojektowany, że po wprowadzeniu wymaganych danych do kolorowych pól pozostałe komórki w kolorze szarym (a także wykresy) generują się automatycznie. Po wypełnieniu szablonu możesz go z powodzeniem wykorzystać w charakterze planu marketingowego swojej firmy na trzy lata, ze szczegółowym planem operacyjnym na jeden rok.