Dlaczego jedynie w trakcie niektórych prezentacji handlowych nabywcy słuchają i oglądają z wypiekami na twarzy, czują się podekscytowani, z przekonaniem kupują, nigdy nie zwracają towaru i polecają produkt swoim znajomym?… Jeżeli już jesteś handlowcem i prezentujesz oferty kontrahentom, dobrze znasz wyraz znudzenia na ich twarzach, nieobecne spojrzenia, postawę obronną, podejrzliwość, wahanie się i podchwytliwe pytania… Niemniej jednak bywa również przeciwnie. Zdarzyło mi się wiele razy wysłuchać takiej prezentacji, że do dziś pamiętam uczucie fascynacji, narastającą ekscytację, przemykające przez moją głowę marzenia o posiadaniu proponowanego przedmiotu lub korzystaniu z oferowanej usługi. Towarzyszyło temu coraz intensywniejsze pragnienie, aby to posiadać. W moich myślach uruchamiał się kalkulator, wyliczający różnorakie opcje i sposoby zdobycia kasy na zakup. Cena traciła na znaczeniu, bo najbardziej istotne było pragnienie, aby to mieć! Stan, w jakim się znajdowałem, można podsumować jednym zdaniem: "Wyżebrzę, pożyczę albo ukradnę, niemniej jednak będę to posiadać!". Jak bardzo zależy Wszyscy na tym, ażeby kontrahenci w taki sposób reagowali na Twoją prezentację? Jeżeli już już myślisz sobie teraz, że owszem, niemniej jednak nie z Twoimi klientami, nie w dodatku produkcie, nie w tej sytuacji, nie na tym rynku, nie w tym państwie lub mieście, ta książka może okazać się najważniejszą zwrotnicą w Twoim życiu zawodowym. Zwrotnicą, która przekieruje Cię na nowy tor — łatwiejszej pracy, kilkakrotnie większych kasy, dostatku i zrealizowanych marzeń! Zacznij przyprawiać spersonalizowane handlowe relacje szczyptą hipnozy. Wywołuj u rozmówcy stan, w którym nie może i nie chce oderwać sugestie od Ciebie i Twojej oferty. Stan, kiedy wpływasz na percepcję, emocje i zachowanie drugiego człowieka. Stan kupowania!