Wszystkie
Tylko dostępne
Wszędzie
Wszędzie
Tytuł
Autor
Wydawca
Szukaj
Kategorie
Hit dnia
Koszty wysyłki
Koszty przesyłek pocztowych w księgarni NaszaSzkolna.pl
Biuro obsługi klienta
Jesteśmy do Państwa dyspozycji

od poniedziałku do piątku
w godzinach 10 - 18

w soboty
w godzinach 09 - 14
Telefontel. 43 826 34 44
Emailsklep@naszaszkolna.pl
F.H.U.VIP Ignacy Potapski jest beneficjentem programu własnego Instytutu Książki "Certyfikat dla małych księgarni".
 
 
F.H.U.VIP Ignacy Potapski jest beneficjentem programu własnego  Instytutu Książki "Certyfikat dla małych księgarni" 
 

Certyfikat dla małej księgarni 2023-2024 księgarnia kielce

 
 
Newsletter

Produkt

HBR.ZARZĄDZANIE ŁAŃCUCHEM DOSTAW
Ean: 9788324609093
Isbn: 978-83-246-0909-3
Oprawa: twarda
Ilość stron: 216
Wymiary: 14.0x21.0cm
Data wydania: 2007

Skuteczne zarządzanie łańcuchem dostaw to tworzenie i usprawnianie mechanizmu współpracy z kooperantami. To wspólne usuwanie dysfunkcji, które mogą prowadzić do pogorszenia jakości produktów, braku wystarczającego asortymentu w sprzedaży bądź zaniku zdrowej rywalizacji pomiędzy dostawcami. Autorzy artykułów w niniejszym zbiorze piszą o tym, jak skutecznie współpracować z kontrahentami. Omawiają prawdziwe przypadki skutecznego i nieskutecznego usprawniania systemów dostaw. Wskazują kluczowe zależności w dystrybucji i radzą, jak na nie reagować, zanim problemy staną się widoczne dla klientów.

  • Znajdowanie oszczędności w zaopatrzeniu: eliminowanie dublujących się działań klienta i dostawcy.
  • Partnerstwo w dystrybucji: tworzenie sieci wspólnych punktów sprzedaży.
  • Mierzenie wydajności współpracy z kooperantami: narzucanie i kontrolowanie rytmu dostaw.
  • Inicjowanie zdrowej rywalizacji pomiędzy dostawcami.
  • Budowanie trwałych więzi z kooperantami: zacieśnianie partnerstwa.
  • Tworzenie systemu dostaw przygotowanego na nagłe zmiany zapotrzebowania.

"Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw" to zbiór artykułów o zarządzaniu łańcuchem dostaw, które ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów. Autorzy prezentowanych tu artykułów omawiają przełomowe koncepcje oraz narzędzia i techniki stosowane w firmach na całym świecie. Poznaj punkt widzenia autorów oraz ich innowacyjne koncepcje, które jutro mogą stać się częścią Twojego otoczenia rynkowego.

Cena: 58,70 zł
Cena sugerowana: 69,00 zł
Oszczedzasz: 10,30 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Płatności
Dane kontaktowe
Naszaszkolna.pl
ul. Jana Pawła II 52
98-200 Sieradz
43 826 34 44
 
sklep@naszaszkolna.pl