Wszystkie
Tylko dostępne
Wszędzie
Wszędzie
Tytuł
Autor
Wydawca
Szukaj
Kategorie
Hit dnia
Koszty wysyłki
Koszty przesyłek pocztowych w księgarni NaszaSzkolna.pl
Biuro obsługi klienta
Jesteśmy do Państwa dyspozycji

od poniedziałku do piątku
w godzinach 10 - 18

w soboty
w godzinach 09 - 14
Telefontel. 43 826 34 44
Emailsklep@naszaszkolna.pl
F.H.U.VIP Ignacy Potapski jest beneficjentem programu własnego Instytutu Książki "Certyfikat dla małych księgarni".
 
 
F.H.U.VIP Ignacy Potapski jest beneficjentem programu własnego  Instytutu Książki "Certyfikat dla małych księgarni" 
 

Certyfikat dla małej księgarni 2023-2024 księgarnia kielce

 
 
Newsletter

Produkt

Dobra obsługa to dobry interes
Ean: 9788375060157
Isbn: 83-7506-015-7
Wydawca: Zysk i S-ka
Oprawa: oprawa broszurowa
Ilość stron: 234
Wymiary: 13,5x20,5 cm
Data wydania: 2007
Dobra obsługa to dobry interes - w tych słowach zawiera się klucz do osiągnięcia sukcesu w biznesie. Ta zasada znajduje zastosowanie w każdym przedsiębiorstwie - zarówno w dużym koncernie, jak i małej firmie. Wydaje się, że wszyscy ją znamy, ale czy potrafimy według niej skutecznie działać? Zaprezentowane tu, łatwe do wprowadzenia pomysły pomogą twojej organizacji stać się liderem w obsłudze klienta i zbudować atrakcyjny wizerunek. Będziesz chciał, aby każdy twój pracownik wcielał w życie siedem strategii Catherine DeVrye, i będziesz marzył, aby jako klient mieć do czynienia z taką doskonałością w obsłudze. Książka ta, napisana przez eksperta w dziedzinie przedsiębiorczości, stała się światowym bestsellerem. Czytelnicy docenili ją za przystępność, niezwykle bogate źródło cennych informacji i przykłady, jak w praktyce sprawdzają się opisane w niej rozwiązania.
Cena: 23,00 zł
Cena sugerowana: 27,00 zł
Oszczedzasz: 4,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Płatności
Dane kontaktowe
Naszaszkolna.pl
ul. Jana Pawła II 52
98-200 Sieradz
43 826 34 44
 
sklep@naszaszkolna.pl