Wszystkie
Tylko dostępne
Wszędzie
Wszędzie
Tytuł
Autor
Wydawca
Szukaj
Kategorie
Hit dnia
Koszty wysyłki
Koszty przesyłek pocztowych w księgarni NaszaSzkolna.pl
Biuro obsługi klienta
Jesteśmy do Państwa dyspozycji

od poniedziałku do piątku
w godzinach 10 - 18

w soboty
w godzinach 09 - 14
Telefontel. 43 826 34 44
Emailsklep@naszaszkolna.pl
F.H.U.VIP Ignacy Potapski jest beneficjentem programu własnego Instytutu Książki "Certyfikat dla małych księgarni".
 
 
F.H.U.VIP Ignacy Potapski jest beneficjentem programu własnego  Instytutu Książki "Certyfikat dla małych księgarni" 
 

Certyfikat dla małej księgarni 2023-2024 księgarnia kielce

 
 
Newsletter

Produkt

Deontologia mediów
Ean: 9788321117713
Isbn: 978-83-211-1771-3
Oprawa: oprawa broszurowa
Ilość stron: 272
Wymiary: 17x12 cm
Data wydania: 2007
"Czy mediom potrzebny jest kodeks etyczny? Jak daleko może się posunąć dziennikarz, na przykład pokazując ludzkie cierpienie i śmierć? Czy prezenter telewizyjny powinien brać udział w reklamach? Czy wolność prasy, radia i telewizji ma jakieś granice? Coraz częściej zadajemy sobie podobne pytania. Książka Claude`a-Jeana Bertranda, profesora Universite de Paris II, ukazuje rózne systemy zasad i reguł, które mają się przyczyniać do lepszego wypełniania przez media ich funkcji społecznej. Autor pisze o wartościach, na których opierają się obecne i dawniejsze kodeksy etyczne mediów, cytuje niektóre zapisy, wskazuje braki. Wymienia także stosowane w różnych krajach środki, skłaniające media do większej odpowiedzialności."
Cena: 17,00 zł
Cena sugerowana: 20,00 zł
Oszczedzasz: 3,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Płatności
Dane kontaktowe
Naszaszkolna.pl
ul. Jana Pawła II 52
98-200 Sieradz
43 826 34 44
 
sklep@naszaszkolna.pl