Wszystkie
Tylko dostępne
Wszędzie
Wszędzie
Tytuł
Autor
Wydawca
Szukaj
Kategorie
Hit dnia
Koszty wysyłki
Koszty przesyłek pocztowych w księgarni NaszaSzkolna.pl
Biuro obsługi klienta
Jesteśmy do Państwa dyspozycji

od poniedziałku do piątku
w godzinach 10 - 18

w soboty
w godzinach 09 - 14
Telefontel. 43 826 34 44
Emailsklep@naszaszkolna.pl
F.H.U.VIP Ignacy Potapski jest beneficjentem programu własnego Instytutu Książki "Certyfikat dla małych księgarni".
 
 
F.H.U.VIP Ignacy Potapski jest beneficjentem programu własnego  Instytutu Książki "Certyfikat dla małych księgarni" 
 

Certyfikat dla małej księgarni 2023-2024 księgarnia kielce

 
 
Newsletter

Produkt

Customer engagement
Ean: 9788380858619
Isbn: 9788380858619
Wydawca: DIFIN
Oprawa: miękka
Ilość stron: 170
Wymiary: 16.0x23.0cm
Customer engagement is a customer’s voluntary contribution of resources to a firm’s marketing function, extending beyond financial patronage. In other words, it is a customer behavioural manifestation toward the brand or firm that goes beyond transactions and results from motivational drivers. Customer engagement in this book refers to the engagement of individual customers, that is, consumer buyers, final consumers, or consumer end-users, either initiated by companies or the customers themselves. The authors reveal both the current practices of firms as well as their plans for customer engagement, and answer the following research questions:1. How should the customer engagement phenomenon be defined from a managerial point of view?2. What are the forms of customer engagement which need to be managed in business practice?3. What are the basics of customer engagement management?4. What are the external conditions for customer engagement management ?5. What is the intensity of customer engagement in business practice?6. What are the consequences of customer engagement for firms?7. What are the firms’ efforts in managing customer engagement?The current book advances the understanding of customer engagement as an object of management endeavours by companies in the business practice of the consumer goods and services sector and is therefore insightful for marketing academics, practitioners and students.
Cena: 46,80 zł
Cena sugerowana: 55,00 zł
Oszczedzasz: 8,20 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Płatności
Dane kontaktowe
Naszaszkolna.pl
ul. Jana Pawła II 52
98-200 Sieradz
43 826 34 44
 
sklep@naszaszkolna.pl