Znani pod imionami (Seiðmenn, Völva, Vísendakona, etc.) i posiadania różnych mocy otrzymanych przez ich połączenie z bogami. Wojownicy-szamani staną się darem dla klanu, który ich zatrudni.Mistycy to specjalne jednostki (nie Wojownicy, nie Potwory), których gracze otrzymują tylko gdy wybierają Rozwinięcie Mistyka. Każdy z tych rozwinięć pozwala dodać 1 figurkę Mistyka do rezerw swojego klanu, której można użyć do Najazdu czy podczas bitwy zgodnie z regułami. Siła każdego Mistyka wynosi 2, a ich specjalna umiejętność pozwala im Najeżdżać prowincje za darmo! Każdy klan jest w stanie zrekrutować maksymalnie 2 Mistyków.Oprócz dodania Mistyków do swojej rezerwy, każde Rozwinięcie dodaje również specjalnych umiejętności Mistykom. Każde Rozwinięcie gwarantuje Ci kolejne umiejętności, które się wzajemnie kumulują!Zawartość pudełka: 10 wysokiej jakości plastikowych figurek 10 kolorowych podstawek 11 kart instrukcjaWiek: od 8 latLiczba graczy: 2-4Czas rozgrywki: 60-90 minut